Товар доставлено неправильно, з дефектом або виникла інша проблема?
Ми завжди готові допомогти вам. Будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером, перш ніж повертати товар. Контактні дані нашого менеджера ви знайдете внизу підтвердження замовлення, накладної або рахунку-фактури.
Будь ласка, задокументуйте будь-яке пошкодження продукту або упаковки і надішліть нам інформацію та фотографії.
Вам не потрібно роздруковувати і прикріплювати будь-які етикетки для повернення, це робить постачальник послуг доставки на місці під час отримання.
Зверніть увагу, що причину повернення потрібно вказати обов'язково! При поверненні товару, яке сталося не з вини ТОВ "ПОСМАРТ", понесені витрати стягуються або виставляються відповідно до загальних положень та умов. Приймаються лише посилки в оригінальній коробці, які надійшли від ТОВ "ПОСМАРТ".